webová řešení

Tvorba menší responzivní www stránky pro plzeňskou firmu

  • Animované bannery
  • Firemní logo
  • Interaktivní foto-galerie
  • Kódování HTML/CSS
  • Kontaktní / poptávakový formulář
  • Mobilní verze (responzivní design)
  • Programování v PHP
  • Redakční systém BeCMS
Tvorba menší responzivní www stránky pro plzeňskou firmu

Popis projektu

Pro menší plzeňskou společnost, zabývající se elektroprácemi a služeb spojených s tímto odvětvím, jsme vytvořili zbrusu nové a responzivní www stránky, které mají za úkol především prezentovat služby a reference firmy.

Vzhled webové stránky jsme ladili do firemních barev a firemního loga. Přehledné menu, které je ukotvené v horní části stránky má uživatel neustále k dispozici i při scrollování stránky a může tak jednoduše přecházet mezi sekcemi webu.

Web prezentuje reference přehlednou interaktivní galerií, samozřejmě přizpůsobenou i pro mobilní zařízení. V části s kontakty může pak uživatel využít jednoduchý online formulář, opatřený ochranou proti spamu, k zaslání zprávy či poptávky pracovníkům společnosti.

Naše reference
Jednoduchý web OSVČ nabízející žehlení prádla Tvorba originálního loga Tvorba responzivní www stránky s moto vybavením
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Velmi individuální přístup, rozumná cena, perfektní jednání a skvělý výsledek v podobě funkčního eshopu na míru, určitě mohu jen doporučit.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK