webová řešení

Tvorba jednoduchého a moderního webu

  • Design
  • Firemní logo
  • Interaktivní foto-galerie
  • Kódování HTML/CSS
  • Mobilní verze (responzivní design)
  • Programování v PHP
  • Redakční systém BeCMS
  • Správa webové stránky, aktualizace
Tvorba jednoduchého a moderního webu

Popis projektu

Pro plzeňského podnikatele zabývajícího se zasklíváním balkónů, lodžií, teras či zimních zahrad jsme vytvořili nové, menší, ale moderní a graficky velmi povedené responzivní www stránky. Stránky jsou po grafické stránce pojaty tak, aby byly pro uživatele co nejpřehlednější a intuitivní. Nejviditelnějším elementem každé stránky je tedy modré horizontální menu, díky kterému mohou uživatelé rychle přecházet mezi jednotlivými podstránkami webu.

Internetová stránka je určena především pro prezentaci služeb, používaných technik a technologií a také referencí. Reference si mohou uživatelé prohlédnout díky interaktivní fotogalerii, která je samozřejmě optimalizována i pro mobilní zařízení typu tablet či smartphone.

Naše reference
Tvorba firemního webu pro nadnárodní strojírenskou společnost Tvorba originálního loga Výroba e-shopu se stylovými dřevěnými doplňky
zobrazit další
Napsali o nás
Solidní firma, bezproblémová komunikace, web vytvořený včas v domluveném termínu a podle představ. Rovněž tvorba loga a celkové grafické zpracování, vše OK. Doporučuji.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK