webová řešení

Tvorba jednoduchého a moderního webu

  • Design
  • Firemní logo
  • Interaktivní foto-galerie
  • Kódování HTML/CSS
  • Mobilní verze (responzivní design)
  • Programování v PHP
  • Redakční systém BeCMS
  • Správa webové stránky, aktualizace
Tvorba jednoduchého a moderního webu

Popis projektu

Pro plzeňského podnikatele zabývajícího se zasklíváním balkónů, lodžií, teras či zimních zahrad jsme vytvořili nové, menší, ale moderní a graficky velmi povedené responzivní www stránky. Stránky jsou po grafické stránce pojaty tak, aby byly pro uživatele co nejpřehlednější a intuitivní. Nejviditelnějším elementem každé stránky je tedy modré horizontální menu, díky kterému mohou uživatelé rychle přecházet mezi jednotlivými podstránkami webu.

Internetová stránka je určena především pro prezentaci služeb, používaných technik a technologií a také referencí. Reference si mohou uživatelé prohlédnout díky interaktivní fotogalerii, která je samozřejmě optimalizována i pro mobilní zařízení typu tablet či smartphone.

Naše reference
Výroba e-shopu se stylovými dřevěnými doplňky Tvorba firemního webu pro nadnárodní strojírenskou společnost Zbrusu nový moderní e-shop se sportovním vybavením
zobrazit další
Napsali o nás
Webové stránky za rozumné peníze. Spokojenost s prezentovanou grafikou. E-shop spnňující všechny parametry. Kvalitní spolupráce s programátorem.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK