webová řešení

Tvorba jednoduché mikrostránky

  • Design
  • Kódování HTML/CSS
  • Mobilní verze (responzivní design)
  • Multijazyčnost
  • Programování v PHP
Tvorba jednoduché mikrostránky

Popis projektu

Pro plzeňského živnostníka jsme vytvořili velmi jednoduchý, avšak moderní a přehledný jednostránkový web. Stránka obsahuje základní informace o byznse, který nabízí. Hlavními informacemi je sekce s kontakty, popisem činnosti a přehledá fotogalerie se vzorovými produkty.

Internetová stránka je koncipována jako jednostránková, a to především z důvodu menšího množství textových a obrazových informací, které chtěl klient na webu zobrazit. V horní části stránky je tak umístěno přehledné menu, přes které se může uživatel po stránce vertikálně pohybovat – kliknutím na odkaz stránka plynule sjedena požadovanou sekci.

Protože má klient své zákazníky především mimo tuzemsko, je stránka vytvořena v několika jazyčném provedení – angličtina, němčina a ruština. Správu všech jazykových mutací, vč. fotografií, je možné provádět přímo přes administraci redakčního systému BeCMS.

Naše reference
Redesign www stránky s napojením na externí podnikový systém E-shop se fotbalovým vybavením Výroba responzivního portálu s auto-moto inzeráty a poptávkou
zobrazit další
Napsali o nás
Spolupráce s firmou BECORP, je to nejlepší co nás potkalo. Doslova řeší problémy za nás a vše je maximálně profesionální. Jakýkoliv nápad byl vždy realizován, mnohokrát jsem obdržel animace, nebo videa i v pozdních nočních hodinách ten samý den kdy byla práce zadána. ...
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK