webová řešení

Tvorba jednoduché mikrostránky

  • Design
  • Kódování HTML/CSS
  • Mobilní verze (responzivní design)
  • Multijazyčnost
  • Programování v PHP
Tvorba jednoduché mikrostránky

Popis projektu

Pro plzeňského živnostníka jsme vytvořili velmi jednoduchý, avšak moderní a přehledný jednostránkový web. Stránka obsahuje základní informace o byznse, který nabízí. Hlavními informacemi je sekce s kontakty, popisem činnosti a přehledá fotogalerie se vzorovými produkty.

Internetová stránka je koncipována jako jednostránková, a to především z důvodu menšího množství textových a obrazových informací, které chtěl klient na webu zobrazit. V horní části stránky je tak umístěno přehledné menu, přes které se může uživatel po stránce vertikálně pohybovat – kliknutím na odkaz stránka plynule sjedena požadovanou sekci.

Protože má klient své zákazníky především mimo tuzemsko, je stránka vytvořena v několika jazyčném provedení – angličtina, němčina a ruština. Správu všech jazykových mutací, vč. fotografií, je možné provádět přímo přes administraci redakčního systému BeCMS.

Naše reference
Kompletní redesign e-shopu s napojením na skladový systém Inzertní webový portál na pronájem reklamních ploch E-shop se fotbalovým vybavením
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
S přístupem společnosti BECORP jsme byli velice spokojeni. Spolupráce probíhala velice pružně, konzultace efektivně a web byl spuštěn brzy po zadání zakázky. Určitě doporučujeme.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK