webová řešení

Tvorba jednoduché mikrostránky

  • Design
  • Kódování HTML/CSS
  • Mobilní verze (responzivní design)
  • Multijazyčnost
  • Programování v PHP
Tvorba jednoduché mikrostránky

Popis projektu

Pro plzeňského živnostníka jsme vytvořili velmi jednoduchý, avšak moderní a přehledný jednostránkový web. Stránka obsahuje základní informace o byznse, který nabízí. Hlavními informacemi je sekce s kontakty, popisem činnosti a přehledá fotogalerie se vzorovými produkty.

Internetová stránka je koncipována jako jednostránková, a to především z důvodu menšího množství textových a obrazových informací, které chtěl klient na webu zobrazit. V horní části stránky je tak umístěno přehledné menu, přes které se může uživatel po stránce vertikálně pohybovat – kliknutím na odkaz stránka plynule sjedena požadovanou sekci.

Protože má klient své zákazníky především mimo tuzemsko, je stránka vytvořena v několika jazyčném provedení – angličtina, němčina a ruština. Správu všech jazykových mutací, vč. fotografií, je možné provádět přímo přes administraci redakčního systému BeCMS.

Naše reference
Kompletní redesign e-shopu s napojením na skladový systém Redesign webové stránky známé strojírenské společnosti Jednoduchý web OSVČ nabízející žehlení prádla
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Služby společnosti BECORP využíváme již delší dobu a jsme velmi spokojeni, mohu vřele doporučit. Profesionální přístup, empatie, rychlé a věcné jednání.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK