webová řešení

TS Plzeň a.s.

TS Plzeň a.s.

Popis projektu

Společnost TS Plzeň a.s. (dříve ŠKODA TS) zajišťuje již více než 150 let konstrukci a výrobu různých strojů a zařízení. Pro své zákazníky zajišťuje kompletní servis činností od konzultací a úvodních studií až po zpracování konstrukční dokumentace, výrobu, dodávky, montáže a uvedení zařízení do provozu.

Prvořadým cílem redesignu webových stránek pro strojírenskou společnost TS Plzeň a.s. byla jejich celková modernizace a představení kompletního portfolia produktů firmy. Webová stránka obsahuje inkteraktivní foto a video-galerie pro jednodušší přiblížení produktů návštěvníkům stránky. Kontaktní a poptávkové formuláře jsou pak určeny pro případné zájemce o produkty společnosti TS Plzeň a.s.

Součástí kompletního redesignu webových stránek TS Plzeň a.s. byla také optimalizace stránek pro vyhledávače – SEO, díky kterému zvýšena návštěvnost webových stránek a tím i počet potenciálních zákazníků.

Naše reference
Portál Zájezdy pro školy TS Plzeň a.s. Pracovní agentura Atlas, spol. s r. o.
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Firma BECORP pro nás vytvořila již řadu internetových řešení přesně podle našich požadavků a potřeb. Po celou dobu naší několikaleté spolupráce nám vychází ve všem vstříc. Jejich práce je pečlivá, rychlá a mohu je tedy jen doporučit.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK