webová řešení

Moderní redesign teplárenské společnosti

  • Fulltextové vyhledávání
  • Interaktivní foto-galerie
  • Kódování HTML/CSS
  • Kontaktní / poptávakový formulář
  • Programování v PHP
  • Redakční systém BeCMS
  • Redesign webové stránky
  • Speciální moduly na míru pro BeCMS
Moderní redesign teplárenské společnosti

Popis projektu

Máme velkou radost, že jsme vyhráli výběrové řízení na redesign www stránek strakonické teplárenské akciové společnosti. Staré stránky byly již zcela nevyhovující po grafické i funkční stránce a proto byla jejich renovace zcela logickým rozhodnutím vedení společnosti.

Vzhled webu se řídí corporate identity, barevně koresponduje s firemními barvami a logem společnosti. Na úvodní stránce je viditelně umístěno několik hlavních odkazů pro rychlé nahlášení poruchy, ceník, nejčastější dotazy a také aktuální informaci o případné plánované odstávce či přerušení dodávek tepla.

Stránky jsou primárně určeny pro prezentaci společnosti a jejich služeb, ale zároveň slouží jako zdroj důležitých informací o fungování společnosti, používaných technologiích, vztahu k životnímu prostředí a v neposlední řadě také, již zmíněné, rychlé a pohodlné nahlášení případné poruchy.

Naše reference
Tvorba www stránky pro plzeňskou restauraci Responzivní web pro moderní online prezentace Nový responzivní web pro pražský autobazar
zobrazit další
Napsali o nás
S prací společnosti BECORP GROUP s.r.o. jsme byli velice spokojeni. Oceňujeme zejména vstřícnost při dodatečných úpravách a pružné reakce ze strany p. Bergera. Finální podoba stránek zcela odpovídá našim představám.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK