webová řešení

Kompletní redesign webu pro nadnárodní překladatelskou společnost

  • Animované bannery
  • Implementace externího softwaru
  • Interaktivní foto-galerie
  • Kódování HTML/CSS
  • Kontaktní / poptávakový formulář
  • Mobilní verze (responzivní design)
  • Multijazyčnost
  • Programování pro WordPress
  • Programování v PHP
  • Propagační a marketingové materiály
  • Redesign webové stránky
  • Sociální sítě
  • Správa webové stránky, aktualizace
Kompletní redesign webu pro nadnárodní překladatelskou společnost

Popis projektu

Nadnárodní překladatelská společnost idioma s.r.o. má více než 35-ti letou praxi v překladech, především technických, textů do více než pěti desítek jazyků. Překlady jsou tvořeny rodilými mluvčími za pomocí moderních překladatelských softwarů.

Redesign webových stránek společnosti idioma s.r.o. byl zaměřen na jejich modernizaci nově dostupnými webovými technologiemi. Firemní webová stránka je postavena na open-source systému WordPress a byla doplněna o interaktivní prvky, obrázkové animované slidery a kontaktní formuláře pro partnery.

Naše reference
Zbrusu nový moderní e-shop se sportovním vybavením Tvorba moderního webu nabízející zábavný způsob výuky angličtiny Moderní stránka kadeřnického salónu
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Děkujeme za celkově příjemnou spolupráci. Zvláště jsme ocenili schopnost profesionálně a nekomplikovaně řešit naše zadání, velmi intuitivní přístup, časovou flexibilitu, naprostou transparentnost a dodržení cenového rozpočtu i otevřenou podporu při a po předání ukončeného ...
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK