webová řešení

Designové www stránky pro masážní salón

  • Animované bannery
  • Design
  • Implementace externího softwaru
  • Interaktivní foto-galerie
  • Kódování HTML/CSS
  • Mobilní verze (responzivní design)
  • Multijazyčnost
  • Programování v PHP
  • Redakční systém BeCMS
  • Sociální sítě
  • Speciální moduly na míru pro BeCMS
  • Správa webové stránky, aktualizace
Designové www stránky pro masážní salón

Popis projektu

Pro pražský masážní salón nabízející (nejen) pravé thaiské masáže jsme vytvořili zbrusu nové moderní www stránky včetně responzivního zobrazení. Vzhled webu jsme volili tak, aby korespondoval se službami salónu – uklidňující, relaxační a pohodový, doplněný o tématické obrázky přímo ze samotných masáží v salónu, které atmosféru ještě více podtrhují.

Webová stránka má za úkol především prezentovat všechny typy masáží, které salón poskytuje a ve zkratce je potenciálnímu zájemci popsat. Na stránkách je také vyobrazen ceník jednotlivých služeb v přehledné tabulce. Web jsme napojili na externí rezervační systém, který masážní salón využívá pro jednoduchou správu objednávek.

Naše reference
Moderní stránka kadeřnického salónu Propracovaná internetová stránka se zájezdy pro školy Tvorba www stránky pro plzeňskou restauraci
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Spolupráci s p. Bergerem mohu doporučit pro solidní jednání a kvalitně odvedenou práci. Do budoucna plánujeme vzájemně spolupracovat na dalším vývoji.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK