Propojení webových stránek s externími softwary
Web nemusí být pouze statická stránka prezentující vaše produkty. Může sloužit také jako rozsáhlý informační systém napojený na externí zdroje a online softwary externích dodavatelů, se kterými plně spolupracuje. Účetní softwary, skladové indikátory, software pro práci s realitami a mnoho dalších. Web lze propojit s takřka libovolným softwarem, který je přizpůsoben pro online komunikaci.
Protože se zabýváme i vývojem složitých webových aplikací, známe struktury a možnosti www stránek. Můžeme vám nabídnout služby, které váš web bezpečně propojí s externím softwarem.
Proč propojit software s webem?
V případě, že máte k dispozici software, který je uzpůsoben pro internetovou komunikaci a sbíráte data prostřednictvím webových stránek nebo naopak, není nic jednoduššího než oba prvky propojit. Ruční vkládání dat je v dnešní době vyspělých komunikačních prostředků, kdy lze téměř vše zautomatizovat, ztrátou času.
Stejně tak lze implementovat také vzájemnou synchronizaci dat. Automatická synchronizace šetří nejen čas, ale zároveň předchází, minimalizuje nebo zcela odstraňuje riziko zanesení chyby do vaší databáze. Při ručním zadávání dat může uživatel udělat chybu – automatizovaný proces ji neudělá.
Příklady propojení
E-shop – účetní, ekonomický, skladový systém
Propojení internetového obchodu s ekonomickým softwarem je dnes velmi běžná záležitost. E-shop bude s programem automaticky komunikovat ve věci správy faktur, zakázek, skladových zásob, informací o zákaznících či samotných produktech.
Portál – realitní software
Další velmi běžnou situací je propojení internetové prezentace s realitním systémem. Realitní systémy jsou obvykle přizpůsobeny k propojení s www stránkami v celém svém rozsahu a umožňují tak načtení všech dat. Výhodou propojení (nejen) realitního softwaru s webovými stránkami mohou být také statistické údaje a další užitečná data.
Web – analytická aplikace
Firemní web dokážeme propojit s analytickými aplikacemi, které sledují chování uživatelů a řadu dalších užitečných statistik. Díky získaným informacím pak můžete provádět změny, které zvýší počet poptávek, objednávek nebo jiných konverzí.