webová řešení

Zajíček nám přinesl nové firemní stránky

Na letošní Velký pátek (lat. Dies Passionis Domini) jsme dostali nadílku od velikonočního zajíčka v podobě zbrusu nového firemního webu. Zřejmě jsme byli velmi hodní :)

Nový firemní web byl vyvíjen těmi nejmodernějšími technologiemi dnešní doby a běží na nejnovější stabilní verzi našeho redakčního systému BeCMS 3.9.0. Celkový vzhled maximálně odráží trendy dnešní doby. Je tedy velmi vzdušný, lehký, jednodušší. Přitom jsme se ale snažili moc nehýbat s hlavními prvky ze starého webu, zkrátka proto, aby uživatelé nepřišli do neznámého prostředí.

To, že je www stránka tvořena responzivními metodami a podporuje tak prohlížení na mobilních zařízeních typu tablet či chytrý telefon, dnes již asi nikoho nepřekvapí. I zde jsme se ale snažili doladit i ty nejmenší detaily, aby nedokáchelo například nedopatřením ke vzájemnému překrytí dvou prvků apod. Naši kodéři si zde zkrátka velmi vyhráli. Ostatně tak jak mají vždy vždy ve zvyku.

Věříme, že se vám náš nový web bude líbit a zachováte nám věrnost. Také nám dovolte vám popřát šťastné a klidné prožití velikonočních svátků, třeba v rodinném kruhu.

Naše reference
Redesign webové stránky známé strojírenské společnosti Jednoduchý web OSVČ nabízející žehlení prádla Moderní responzivní web nabízející lázeňské služby a pobyty
zobrazit další
Napsali o nás
Společnost BECORP GROUP s.r.o. se v druhé polovině roku 2013 stala vítězem tendrového zadání na redesign našich firemních www stránek, které se zúčastnilo 5 firem. Provedení objednávky proběhlo flexibilně za vstřícné spolupráce zaměstnanců obou firem. Termíny byly ...
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK