webová řešení

Sestavili jsme slovník pojmů (nejen) z oblasti webdesignu

V každém oboru se najde více či méně odborných termínů, se kterými lajci přicházejí denně do styku. Málokdo z nich však zná jejich přibližný natož přesný význam. V BECORPu chceme, aby pro naše klienty nebyla tvorba webu čarováním a naši programátoři kouzelníci. Chceme, aby naši klienti zcela pochopili celý proces výroby www stránek, internetového obchodu či webové aplikace a odhalili tak logiku jednotlivých kroků. Nejen proto jsme pro vás začali sestavovat slovník pojmů (nejen) z oblasti webdesignu.

Při procházení obsahu našich stránek, můžete narazit na ikonu Ikona slovníku, která bude připojena k odbornému termínu. Při kliknutí na tento termín se vám zobrazí odborný výklad tohoto výrazu v našem slovníku. Slovníček budeme samozřejmě průběžně doplňovat o nové výrazy.

Pokud na našich stránkách narazíte na výraz, kterému nerozumíte a není uveden ve slovníku, budeme velmi rádi, pokud nám napíšete. Obratem jej do slovníku doplníme, aby byl pojem vysvětlen pro další návštěvníky.

Zobrazit slovník

Potřebujete vytvořit web, e-shop, aplikaci?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Naše reference
ProTravel CK s.r.o. TS Plzeň a.s. Salon Olivia - kadeřnický salon
zobrazit další
Napsali o nás
Spolupráci s p. Bergerem mohu doporučit pro solidní jednání a kvalitně odvedenou práci. Do budoucna plánujeme vzájemně spolupracovat na dalším vývoji.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

COOKIES - OK