webová řešení

Sestavili jsme slovník pojmů (nejen) z oblasti webdesignu

V každém oboru se najde více či méně odborných termínů, se kterými lajci přicházejí denně do styku. Málokdo z nich však zná jejich přibližný natož přesný význam. V BECORPu chceme, aby pro naše klienty nebyla tvorba webu čarováním a naši programátoři kouzelníci. Chceme, aby naši klienti zcela pochopili celý proces výroby www stránek, internetového obchodu či webové aplikace a odhalili tak logiku jednotlivých kroků. Nejen proto jsme pro vás začali sestavovat slovník pojmů (nejen) z oblasti webdesignu.

Při procházení obsahu našich stránek, můžete narazit na ikonu Ikona slovníku, která bude připojena k odbornému termínu. Při kliknutí na tento termín se vám zobrazí odborný výklad tohoto výrazu v našem slovníku. Slovníček budeme samozřejmě průběžně doplňovat o nové výrazy.

Pokud na našich stránkách narazíte na výraz, kterému nerozumíte a není uveden ve slovníku, budeme velmi rádi, pokud nám napíšete. Obratem jej do slovníku doplníme, aby byl pojem vysvětlen pro další návštěvníky.

Zobrazit slovník

Naše reference
Ploty Šmíd - výstavba plotů Portál Zábavná angličtina ProTravel CK s.r.o.
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Velmi děkujeme firmě BECORP za vstřícný přístup a profesionalitu se kterou vytvořila naše webové stránky. Budeme se těšit na další spolupráci a všem, kdo se teprve chystají na své webovky, můžeme BECORP doporučit. Byť mladý kolektiv, ale velmi fundovaný a milý přístup.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK