webová řešení

Mobilní verze našeho firemního webu

Období tabletů je u nás již nějaký ten pátek a o čase opravdových smartphonů ani nemluvě. Díky revoluci v cenách tarifů telefonních operátorů také velké množství uživatelů sáhlo po mobilním připojení k internetu svého přenosného miláčka. A my na tento trend reagujeme také. Pro uživatele mobilních zařízeních jsme vytvořili zbrusu novou, responzivní verzi, našeho firemního webu.

Změny se týkají uživatelů se zařízeními s rozlišením menším než 800px na šířku. Těmto návštěvníkům se nezobrazí klasický, plnohodnotný web, ale mobilní, minimalističtější verze. Ty nejdůležitější infromace ale samozřejmě zůstávají zachovány a na mobilní verzi jsou naopak zvýrazněny svým umístěním nebo grafikou.

Mezi největší změny mezi klasickou a mobilní verzi patří určitě obě navigační menu stránky. Obě menu se na mobilní verzi změní v selectbox, díky čemuž zabírají méně místa a jsou na mobilním zařízení přehlednější. Stránka je také roztažena na celou šířku viewportu a využívá tedy plný potenciál plochy zobrazovacího zařízení.

Věříme, že mobilním uživatelům přijde mobilní verze naše webu vhod a potřebné informace naleznou ještě rychleji než dříve.

Naše reference
ArtJam - e-shop s textilem Internetový obchod Royal Brand Checky - analytická aplikace
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
S výsledkem jsem velmi spokojena. Dobré nápady a pěkná grafika.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK