webová řešení

Mobilní verze našeho firemního webu

Období tabletů je u nás již nějaký ten pátek a o čase opravdových smartphonů ani nemluvě. Díky revoluci v cenách tarifů telefonních operátorů také velké množství uživatelů sáhlo po mobilním připojení k internetu svého přenosného miláčka. A my na tento trend reagujeme také. Pro uživatele mobilních zařízeních jsme vytvořili zbrusu novou, responzivní verzi, našeho firemního webu.

Změny se týkají uživatelů se zařízeními s rozlišením menším než 800px na šířku. Těmto návštěvníkům se nezobrazí klasický, plnohodnotný web, ale mobilní, minimalističtější verze. Ty nejdůležitější infromace ale samozřejmě zůstávají zachovány a na mobilní verzi jsou naopak zvýrazněny svým umístěním nebo grafikou.

Mezi největší změny mezi klasickou a mobilní verzi patří určitě obě navigační menu stránky. Obě menu se na mobilní verzi změní v selectbox, díky čemuž zabírají méně místa a jsou na mobilním zařízení přehlednější. Stránka je také roztažena na celou šířku viewportu a využívá tedy plný potenciál plochy zobrazovacího zařízení.

Věříme, že mobilním uživatelům přijde mobilní verze naše webu vhod a potřebné informace naleznou ještě rychleji než dříve.

Naše reference
Tvorba moderního webu nabízející zábavný způsob výuky angličtiny Redesign webové stránky známé strojírenské společnosti Nový responzivní web pro pražský autobazar
zobrazit další
Napsali o nás
Se společností BECORP jsme vytvářeli již druhý web a opět vše probíhalo na jedničku. Mohu jen doporučit.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK