webová řešení

Futsalový team BECORP postoupil do vyšší soutěže

Nejen lidé se sedavým zaměstnáním v kanceláři se rádi věnují nejrůznějším sportům. Sportem ku zdraví, říká se. Někdy je to myšleno spíše ironicky v momentě, kdy se přihodí nějaké to sportovní zranění, ale téměř vždy se ke svému sportu opět vrátíme, protože nás jednoduše baví a prospívá nám.

I my se snažíme sportu něco málo věnovat a podporovat jej i mimo naši společnost. A tento víkend jsme měli ze sportování ještě větší radost než obvykle.

Plzeňský futsalový team, který BECORP GROUP s.r.o. sponzoruje a má ve svém kádru i našeho zaměstnance, tento víkend stvrdil svoji první příčku v tabulce, kterou drží více než polovinu sezóny, výhrou nad soupeřem 6:1 a definitivně si tak zajistil nejen celkovou výhru ve své skupině, ale i postup do vyšší soutěže pro rok 2014/2015.

Celému teamu velmi gratulujeme a držíme palce do nové sezóny. Věříme, že se ve vyšší soutěži neztratí a povedou si tak zdařile, jako v letošní, mistrovské sezóně :)

Naše reference
ePortfolio - online prezentace Hot Springs - výroba loga a vizitek Zulum - plzeňský restaurant
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Spolupráce s firmou BECORP byla od začátku do konce perfektní. Rychlé a přesné zpracování grafického návrhu dle našich představ a požadavků. Již za pár dnů od schválení finálního designu byly stránky naplněny texty, fotkami, formuláři a plně připraveny pro vypuštění do ...
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK