Jak vytvořit firemní stránku na Facebooku
Vytvoření firemní facebookové stránky je bezpodmínečnou nutností pro možnost vytvářet příspěvky jménem vaší společnosti anebo vytvářet reklamní kampaně za účelem propagace.
Nejprve osobní účet, až poté firemní
V první řadě je třeba si vytvořit osobní účet na Facebooku. Mark Zuckerberg, zakladatel Facebooku, bude na úvod chtít znát vaše jméno, příjmení, datum narození a kontaktní e-mail. Bez těchto osobních údajů to dále nepůjde. Jakmile máte vytvořený svůj osobní profil, můžete bez dalších průtahů vytvořit pro vaši společnost firemní facebookovou stránku. Opět budete muset vyplnit „osobní“ data vaší společnosti, vč. kontaktních údajů.
Pište příspěvky, oslovte uživatele
Na firemním facebookovém profilu můžete přidávat příspěvky stejným způsobem jako v případě osobního účtu. Ty se pak budou zobrazovat všem uživatelům, kteří u vaší stránky kliknuli na tlačítko To se mi líbí. V případě většího množství fanoušků tak můžete během krátké chvíle oslovit velké množství potenciálních zákazníků.
Vaše příspěvky by měly být zajímavé, vyvolávající emoce, kontroverzní. Uživatele takovéto typy příspěvků rádi komentují či sdílejí a o to vám jde především. K čím většímu množství uživatelů se váš příspěvek dostane, tím lépe pro vás.
Chcete, aby bylo vaše podnikání na Facebooku opravdu pořádně vidět? Rádi vám v tomto směru pomůžeme a vytvoříme reklamní kampaň na facebooku na míru.