sociální sítě

Jak vytvořit firemní stránku na Facebooku

Vytvoření firemní facebookové stránky je bezpodmínečnou nutností pro možnost vytvářet příspěvky jménem vaší společnosti anebo vytvářet reklamní kampaně za účelem propagace.

Nejprve osobní účet, až poté firemní

V první řadě je třeba si vytvořit osobní účet na Facebooku. Mark Zuckerberg, zakladatel Facebooku, bude na úvod chtít znát vaše jméno, příjmení, datum narození a kontaktní e-mail. Bez těchto osobních údajů to dále nepůjde. Jakmile máte vytvořený svůj osobní profil, můžete bez dalších průtahů vytvořit pro vaši společnost firemní facebookovou stránku. Opět budete muset vyplnit „osobní“ data vaší společnosti, vč. kontaktních údajů.

Pište příspěvky, oslovte uživatele

Na firemním facebookovém profilu můžete přidávat příspěvky stejným způsobem jako v případě osobního účtu. Ty se pak budou zobrazovat všem uživatelům, kteří u vaší stránky kliknuli na tlačítko To se mi líbí. V případě většího množství fanoušků tak můžete během krátké chvíle oslovit velké množství potenciálních zákazníků.

Vaše příspěvky by měly být zajímavé, vyvolávající emoce, kontroverzní. Uživatele takovéto typy příspěvků rádi komentují či sdílejí a o to vám jde především. K čím většímu množství uživatelů se váš příspěvek dostane, tím lépe pro vás.

Chcete, aby bylo vaše podnikání na Facebooku opravdu pořádně vidět? Rádi vám v tomto směru pomůžeme a vytvoříme reklamní kampaň na facebooku na míru.

Naše reference
Moderní responzivní webový kalkulátor cestovního pojištění Jednoduchý web OSVČ nabízející žehlení prádla Tvorba moderního webu nabízející zábavný způsob výuky angličtiny
zobrazit další
Napsali o nás
Osvědčená spolupráce s profesionálním přístupem programátora.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK