tvorba e-shopů

Jak rozjet nový internetový obchod

E-shopů s nejrůznějším sortimentem zboží je v dnešní době plný internet. Je tedy vůbec možné prosadit v tak nabitém trhu nový, neokoukaný a v očích internetových uživatelů neprověřený e-shop? Není to jednoduché, ale samozřejmě to lze.

Je však potřeba dodržet určitou sérii konkrétních a nezbytných kroků, které připraví samotný e-shopový systém, přilákají uživatele, udrží je na stránce a přemění na platící zákazníky. Na našem blogu jsme pro vás připravili 10-ti dílný seriál, kde vám postupně všechny kroky ukážeme.

Naše reference
Tvorba www stránky pro pražský hotel v centru metropole Propracovaná internetová stránka se zájezdy pro školy Responzivní web pro moderní online prezentace
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Perfektní spolupráce. Hlavně oceňuji rychlou komunikaci a snahu najít nejvhodnější řešení. Své práci opravdu rozumí a hlavně u ní přemýšlí. Každý můj nápad byl realizován. To vše za rozumné peníze. Děkuji a určitě doporučuji i ostatním.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK