tvorba e-shopů

Jak rozjet nový internetový obchod

E-shopů s nejrůznějším sortimentem zboží je v dnešní době plný internet. Je tedy vůbec možné prosadit v tak nabitém trhu nový, neokoukaný a v očích internetových uživatelů neprověřený e-shop? Není to jednoduché, ale samozřejmě to lze.

Je však potřeba dodržet určitou sérii konkrétních a nezbytných kroků, které připraví samotný e-shopový systém, přilákají uživatele, udrží je na stránce a přemění na platící zákazníky. Na našem blogu jsme pro vás připravili 10-ti dílný seriál, kde vám postupně všechny kroky ukážeme.

Naše reference
Tvorba firemního webu pro nadnárodní strojírenskou společnost Inzertní webový portál na pronájem reklamních ploch Tvorba moderního webu nabízející zábavný způsob výuky angličtiny
zobrazit další
Napsali o nás
Perfektní spolupráce. Hlavně oceňuji rychlou komunikaci a snahu najít nejvhodnější řešení. Své práci opravdu rozumí a hlavně u ní přemýšlí. Každý můj nápad byl realizován. To vše za rozumné peníze. Děkuji a určitě doporučuji i ostatním.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK