bannery

Grafické bannery

Grafické reklamní bannery musí umět zaujmout potenciální zákazníky a přimět ke kliknutí na sebe sama. Na naše bannery klikají uživatelé jako o život. Umíme se vcítit do návštěvníků stránek a díky tomu vytvořit zajímavé bannery, na které budou chtít kliknout.

Tvoříme vizuálně originální bannery různých velikostí pro internetové reklamní kampaně. Stačí nám dodat informace o vašich firemních barvách a požadovaných velikostech bannerů a pustíme se do práce.

Bannery vidíme všude

Bannerová reklama je dnes všudypřítomná. Jen málokterá webová stránka, internetový obchod či aplikace s vyšší návštěvností nenabízí zájemcům možnost zakoupit bannerové pozice na vybraných, viditelných místech.

Tento typ velmi oblíbené internetové reklamy zaujme uživatele internetu svou interaktivitou, animacemi a nápaditostí. Statické, animované i interaktivní – zvládneme všechny druhy bannerů.

Druhy bannerů

  • statický banner (*.GIF, *.JPG, *.PNG)
  • animovaný banner (*.GIF)
  • HTML banner (*.HTML)
    • kalkulátory, počítadla či interaktivní formuláře
Naše reference
Hotel U dvou zlatých klíčů Pracovní agentura Atlas, spol. s r. o. Salon Olivia - kadeřnický salon
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Práce kluků z BECORP mě překvapila již od prvotního grafického návrhu, který zcela předčil mé očekávání. Vznik kompletně hotového webu byla otázka několika dnů čímž jsem byl opět velmi mile překvapen. V průběhu prací se postarali i o záležitosti, které byly nad rámec naší ...
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK