copywriting

Copywriting

Copywriting

Psaní textů neboli copywriting se dnes stává nezbytnou součástí kvalitních webových řešení. Dobře napsaný a strukturovaný text by měl na první pohled upoutat potenciálního zákazníka, jednoduše a přesně vystihnout celou škálu nabídky firmy a následně zákazníka přesvědčit o koupi.

Před začátkem vývoje samotné internetové stránky si naši copywriteři vyžádají co nejvíce podrobnosti o textech, které budete chtít sepsat. Na základě těchto informací si dané téma pečlivě nastudují, aby dokázali sepsat více či méně odborné texty na libovolné téma.

Copywriting zahrnuje:

  • psaní textů na konkrétní téma
  • korekturu textů a jejich úpravy
  • přepracování textů v kombinaci se SEO

PR články

Jedná se o efektivní propagaci výrobku, služby nebo firmy pomocí dobře napsaného cíleného PR článku. Úkolem a cílem takových článků je informovat nenásilným způsobem například o některém z produktů firmy. Společnosti využívají PR také jako velmi důležitou část internetového marketingu.

Využití PR článků pro:

Potřebujete vytvořit web, e-shop, aplikaci?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Naše reference
ArtJam - e-shop s textilem ePortfolio - online prezentace Zájezdy pro děti s.r.o.
zobrazit další
Napsali o nás
Perfektně odvedená práce webových stránek, skvělá komunikace a krátká doba zhotovení. Stránky přesně odpovídají mému požadavku. PLOTY-MONTAZ.CZ. Jednoznačně doporučuji tuto firmu.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

COOKIES - OK