copywriting

Copywriting

Copywriting

Psaní textů neboli copywriting se dnes stává nezbytnou součástí kvalitních webových řešení. Dobře napsaný a strukturovaný text by měl na první pohled upoutat potenciálního zákazníka, jednoduše a přesně vystihnout celou škálu nabídky firmy a následně zákazníka přesvědčit o koupi.

Před začátkem vývoje samotné internetové stránky si naši copywriteři vyžádají co nejvíce podrobnosti o textech, které budete chtít sepsat. Na základě těchto informací si dané téma pečlivě nastudují, aby dokázali sepsat více či méně odborné texty na libovolné téma.

Copywriting zahrnuje:

  • psaní textů na konkrétní téma
  • korekturu textů a jejich úpravy
  • přepracování textů v kombinaci se SEO

PR články

Jedná se o efektivní propagaci výrobku, služby nebo firmy pomocí dobře napsaného cíleného PR článku. Úkolem a cílem takových článků je informovat nenásilným způsobem například o některém z produktů firmy. Společnosti využívají PR také jako velmi důležitou část internetového marketingu.

Využití PR článků pro:

Naše reference
Marienbad Kurtourismus s.r.o. Salon Olivia - kadeřnický salon Saller-sport - e-shop se sportovním vybavením
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Se službami společnosti BECORP GROUP s.r.o. jsem po zhruba roční spolupráci velmi spokojen. Pracují spolehlivě, rychle a za rozumnou odměnu. Po předchozích špatných zkušenostech jsem konečně narazil na někoho, kdo pružně komunikuje, což je pro nás zásadní.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

COOKIES - OK