webová řešení

Neomezené možnosti Google Analytics

Google analytics je komplexní analytický program navržený společností Google, který běží na jeho serverech a generuje detailní statistické údaje o chodu webové stránky, měří dlouhodobou návštěvnost či konverze, umožní vám sledovat návštěvníky v real-time čase a generuje zprávy, které vám pomohou s marketingem. Jde o nejpoužívanější statistickou webovou online službu vůbec.

Pro využití Google analytics je třeba se zaregistrovat přímo na stránkách aplikace. Pro přihlášení je možné využít váš stávající účet u Google, má-li jej. V opačném případě můžete využít jakoukoliv jinou e-mailovou schránku. Účet je možné také nasdílet mezi další googlovské účty, což velmi ocení především webdesigneři.

Google analytics nabízí široké možnosti

Google analytics nabízí opravdu široký sortiment možností a každý si přijde na své. Můžete sledovat to, co se děje na vašich stránkách právě teď, zjistit, kolik uživatelů se zde nachází a jaký je předmět jejich zájmu v reálném čase. Nevýhodou je to, že dlouhodobá data bývají zpožděná a denní přístupy mívají i jeden den prodlení. Je možné vytvořit si vlastní přehledy o potřebných informacích a vlastní proměnné, díky kterým shromažďujete informace o důležitých zákaznících, také se dá sledovat trasa jejich pohybu na stránce, sledovat a upravovat nejdůležitější ukazatele výkonu firmy, sdílet informace s ostatními zaměstnanci a formátovat si vlastní údaje tak, jak chcete a potřebujete.

Tím to ale zdaleka nekončí. Možná je také analýza rychlosti webu nebo analýza na stránce, kdy vizuálně analyzujete pohyb návštěvníků. Pomocí funkce Site search například přivedete zákazníky rychle k tomu, co hledají. Pro Google analytic také není problém zjistit, jak často si stahují třeba brožury k produktům nebo aplikaci přímo propojit s dalšími službami od Googlu, například AdSense a zvyšovat tak účinnost PPC kampaní, aby se reklamy na stránkách zobrazovaly na nejvýhodnějších místech.

GA spolupracuje i s Facebookem a dalšími sociálními sítěmi

Co se týče sociálních sítí, můžete měřit jejich dopad na své podnikání díky Přehledům sociálních sítí. Co vaši zákazníci sdílejí a kde? Které sociální sítě je přivádějí k vašim produktům a tudíž jsou pro vás důležité? To vše vám GA řeknou a poradí kde, co a jak vylepšit.

Nechybí ani možnost mobilní analýzy, kdy měříte počet návštěv z mobilních zařízení. Služba Google analytics je dělaná i pro mobilní aplikace a umožňuje vše od jejího stažení až po práci s ní. Jak používání mobilů prospívá vaší firmě? Pomocí reklam ji snáze vyhledají lidé používající telefony a tablety. Zobrazte si, odkud mobilní provoz přijde a jaká mobilní zařízení a operační systémy návštěvníci stránky používají.

Zvyšte také účinnost stránky ve vyhledávačích, získávejte informace o návštěvnících, kteří už projevili zájem o vaše služby nebo sledujte, jaká grafická reklama je nejlepší.

Možnosti GA jsou díky stovkám funkcí, které týden co týden přibývají nebo jsou vylepšovány a možnostem absolutního propojení i s ostatními googláckými službami AdSense či Webmaster tools téměř neomezené, jejich nasazení na web velmi jednoduché, rychlé a zdarma. Není tedy žádný důvod proč by tato bezkonkureční služba měla na vaší webové stránce či internetovém obchodu chybět :)

Naše reference
idioma s.r.o. Internetový obchod Royal Brand Checky - analytická aplikace
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
Když jsem zadával práci firmě BECORP, očekával jsem profesionální jednání i služby. Co jsem dostal však zcela předčilo všechny mé očekávání. Jednání ze strany zástupců firmy bylo příjemné, rychlé a vstřícné. Samotné práce probíhaly ve velmi vysokém tempu a během několika ...
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK