webová řešení

1. díl: Originální produkt aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Základem každého úspěšného internetového obchodu je originální a kvalitní produkt, o který mají zákazníci zájem. Zní to jednoduše, že? Ale jak dostat na dnešní trh nové, originální zboží? Pokud nejste zrovna domácí kutil anebo vynálezce, kterého posedne múza a vymyslí nový výrobek, pomůcku nebo zlepšovák, budete vždy uvádět na trh zboží, které již na trhu je. A jak tedy s takovým výrobkem uspět?

Chcete-li na trh uvést výrobek, který již nabízí konkurence, je vaše nevýhoda jasná. Konkurent je již povětšinou známý, zaběhlý a tím pádem i důvěryhodnější pro potenciální zájemce o váš produkt. Abyste přiměli zákazníky nakupovat u vás, musíte jim nabídnout jednu či více výhod oproti konkurenci. A jaké konkurenční výhody to mohou být?

Najděte výhody oproti konkurenci

První konkurenční výhodou, která vás napadne, je zajisté cena. Nabídnete-li ten samý výrobek s nižší cenou než vaše konkurence, zákazníci nakoupí u vás. Ne vždy je to ale možné. Zaběhlý konkurent má již ověřené dodavatele, kteří mu nabídnou lepší velkoobchodní ceny, než vám, začínajícímu prodejci. Je tedy potřeba vymyslet i alternativní výhody oproti konkurenci. Takovými výhodami může být doprava zdarma, slevový poukaz na další nákup, možnost osobního odběru ve městě bydliště zákazníka ale i prodloužená záruka nebo možnost vrácení zboží do 30-ti dnů.

Výhod, které můžete zákazníkovi vašeho e-shopu oproti konkurenci poskytnout je téměř neomezené množství. V internetových obchodech nakupujee všichni, ptejte se tedy sami sebe, co by vás při nákupu v e-shopu potěšilo a přimělo k nákupu. Udělejte si třeba malý brainstorming a uvidíte, že se nápady jen pohrnou.

2. díl: Chytlavý název

Naše reference
Zájezdy pro děti s.r.o. Hot Springs - výroba loga a vizitek ArtJam - e-shop s textilem
zobrazit další

Jaká bude cena vašeho projektu?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Napsali o nás
In our business we always need to keep one step in front of our competitors. We have found BECORP a reliable partner for providing quality IT solutions, without big costs. They always listen to what we need and find a way, even though our requirements are complex and often ...
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

POUŽÍVÁME COOKIES - OK