webová řešení

1. díl: Originální produkt aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Základem každého úspěšného internetového obchodu je originální a kvalitní produkt, o který mají zákazníci zájem. Zní to jednoduše, že? Ale jak dostat na dnešní trh nové, originální zboží? Pokud nejste zrovna domácí kutil anebo vynálezce, kterého posedne múza a vymyslí nový výrobek, pomůcku nebo zlepšovák, budete vždy uvádět na trh zboží, které již na trhu je. A jak tedy s takovým výrobkem uspět?

Chcete-li na trh uvést výrobek, který již nabízí konkurence, je vaše nevýhoda jasná. Konkurent je již povětšinou známý, zaběhlý a tím pádem i důvěryhodnější pro potenciální zájemce o váš produkt. Abyste přiměli zákazníky nakupovat u vás, musíte jim nabídnout jednu či více výhod oproti konkurenci. A jaké konkurenční výhody to mohou být?

Najděte výhody oproti konkurenci

První konkurenční výhodou, která vás napadne, je zajisté cena. Nabídnete-li ten samý výrobek s nižší cenou než vaše konkurence, zákazníci nakoupí u vás. Ne vždy je to ale možné. Zaběhlý konkurent má již ověřené dodavatele, kteří mu nabídnou lepší velkoobchodní ceny, než vám, začínajícímu prodejci. Je tedy potřeba vymyslet i alternativní výhody oproti konkurenci. Takovými výhodami může být doprava zdarma, slevový poukaz na další nákup, možnost osobního odběru ve městě bydliště zákazníka ale i prodloužená záruka nebo možnost vrácení zboží do 30-ti dnů.

Výhod, které můžete zákazníkovi vašeho e-shopu oproti konkurenci poskytnout je téměř neomezené množství. V internetových obchodech nakupujee všichni, ptejte se tedy sami sebe, co by vás při nákupu v e-shopu potěšilo a přimělo k nákupu. Udělejte si třeba malý brainstorming a uvidíte, že se nápady jen pohrnou.

2. díl: Chytlavý název

Potřebujete vytvořit web, e-shop, aplikaci?
NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

Naše reference
Marienbad Kurtourismus s.r.o. TS Plzeň a.s. idioma s.r.o.
zobrazit další
Napsali o nás
Webové stránky za rozumné peníze. Spokojenost s prezentovanou grafikou. E-shop spnňující všechny parametry. Kvalitní spolupráce s programátorem.
zobrazit další
Naši klienti
REALITY FLASH s.r.o.Ferratum Czech s.r.o.TS Plzeň a.s.Václav KoudelaVáclav KoudelaModul Servis s.r.o.Assessment Systems International s.r.o.idioma s.r.o.Fuji Koyo Czech, s.r.o.PRO TRAVEL CK s.r.o.
Blog o webdesignu
4. díl: Přehledný design aneb Jak rozjet nový internetový obchod

Poslední 4 týdny se vám pokoušíme sepsat ty nejdůležitější kroky, díky kterým dosáhnete se svým novým internetovým obchodem lepších výsledků. Dnes se opět podíváme na další, velmi důležitý prvek, kterým je vzhled a celkový design e-shopu. 3 vteřiny a pryč Jakmile se vám podaří přivést na stránku potenciálního zákazníka, je velmi důležité jej na stránce udržet a následně přimět k prodeji. A samotný design vašeho obchodu je v tomto směru velmi důleižtým aspektem. Dle studií stačí uživateli pouhé 3 vteřiny, aby se rozhodl, zda-li na www stránce ...

zobrazit blog - zobrazit novinky

COOKIES - OK